Tek yaptığı hata seni sevmek!

Tek yaptığı hata seni ve beni sevmekti



Dünya da en çok nefret ettiğim şey ne biliyormusun ? sen şimdi sevgilinden ayrıldın dimi arkasından hemen orsp... da dersin sen, doğru mu geri zekalı ? sen şimdi sevgilinden ayrıldın ya hemen damgayı vurursun dimi ? onun tek yaptığı şey neydi biliyormusun ? tek yaptığı hata seni beni sevmek tek yaptığı hata bu işte, niye beni terk etti bana acılar çektirdi öldürdü beni dimi ? sen ne yaptın ? hiç şunu düşündük mü ? biri gidiyor da neden gidiyor neden gidiyor olum ? neden o etiketi yapıştırıyorsun hemen ? bir şey soracağım ? annen bir kadın için böyle konuştuğunu bilseydi gene aslan oğlum dermiydi sana ? sadece bunu düşün şimdi ben düşün dedim sana, ama çok zor bir şey bekledim.

Hoşça kalın
Geri kafalının biri
Tek yaptığı hata seni sevmek! Tek yaptığı hata seni sevmek! Reviewed by Back Kafalı on Çarşamba, Mart 28, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Yorum yaparken:
1. Yorumlarda kişi ve kurumlara hakaret etmeden, kişilik haklarına zarar vermeden görüşlerinizi bildirin.
2. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin. ( Yada dertleşmek içinde yazabilirsiniz )
3. Yazım kuralı sorun değildir. bodoslama yazabilirsiniz. 😊
4. Argo kelime kullanmamaya özen gösterelim kafi

ad728
Blogger tarafından desteklenmektedir.