Yorulmak

Yorulmak tam anlamıyla artık benim için bu 


Yorulmak tam anlamıyla ne biliyor musun? birini tanıyorsun evet tanışıyorsunuz işte beraber oluyorsunuz. Zaman geçiriyorsunuz, sinemaya gidiyorsunuz, vs. yapıyorsunuz hayal kuruyorsunuz sonra biri çıkıp geliyor  diyor ki: seni seviyorum evet eee sonra ailesiyle tanışıyorsun ailesine kendini sevdiriyorsun akabin de hayaller kurmaya başlıyorsunuz. Hayaller çok güzel (..........) gidiyor. Başka biri ile tanışıyorsun merhaba adım soyadım bu evet zaman geçiriyorsun işte seni seviyorumlar ortaya çıkıyor aile ? eee tamam ona da kendimi sevdireyim merhaba evet sevdirdim kendimi hayal kurmaya başlıyorsunuz vs. çok güzel oluyor (..........) gidiyor. Yeni birisini tanıyorsun merhaba ben buyum eee bende sende bu işte beni de böyle sev ailen mi ? onlar da sevdiler hayal kuruyorsun işte vs. (.........) gidiyor.!! hep gidecek galiba yani hiç kalan olmayacak herhalde 😏 

Hoşça Kalın
Geri kafalının biri
Yorulmak Yorulmak Reviewed by Back Kafalı on Çarşamba, Mart 28, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Yorum yaparken:
1. Yorumlarda kişi ve kurumlara hakaret etmeden, kişilik haklarına zarar vermeden görüşlerinizi bildirin.
2. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin. ( Yada dertleşmek içinde yazabilirsiniz )
3. Yazım kuralı sorun değildir. bodoslama yazabilirsiniz. 😊
4. Argo kelime kullanmamaya özen gösterelim kafi

ad728
Blogger tarafından desteklenmektedir.